Reklama

Katolicka Agencja Informacyjna oferuje powierzchnie reklamowe w płatnym serwisie agencyjnym (serwiskai.pl) oraz na ogólnodostępnym portalu informacyjnym eKAI.pl.

Specyfika działalności KAI, jako jedynej w Polsce religijnej agencji prasowej sprawia, że nasze serwisy cieszą się dużym zainteresowaniem ludzi aktywnie zaangażowanych w przeżywanie swojej wiary. To osoby duchowne i świeckie, dla których ważne są chrześcijańskie wartości i styl życia.

Serwisy internetowe

Sprzedaż kampanii reklamowych na portalach Katolickiej Agencji Informacyjnej dokonuje się w oparciu o model CPM (Cost per Mille), w którym jednostką rozliczenia jest 1000 emisji danej reklamy internetowej.

W celu zamieszczenia reklamy na naszych stronach internetowych, prosimy o kontakt z Działem Marketingu. Profesjonalna i życzliwa obsługa dostosuje pakiety ofertowe do potrzeb, Państwa kampanii reklamowej.

Kampanie realizowane są powyżej 10 tys. odsłon.

Do pobrania: 
Cennik usług KAI (pdf)

Dobra książka / Dobry film

„Dobra książka” i „Dobry film” to oferty reklamowe przygotowane specjalnie dla wydawców, producentów i dystrybutorów. Pakiet ten pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i wypromować filmowe i książkowe nowości.

Pakiet reklamowy „Dobra książka” i „Dobry film” zawsze dostosowywane są do indywidualnych oczekiwań wydawcy. Realizowana najczęściej w okresie 30 dni kampania może uwzględniać m.in. emisję bannerów na portalach internetowych, artykuły sponsorowane oraz emisję materiałów promocyjnych za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Szczególnie dedykowane wydawcom i dystrybutorom są sekcje „Dobra książka” i „Dobry film”, dostępne na stronie głównej portalu eKAI.

Szczegółowych informacji na temat oferty udziela Dział Marketingu KAI.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to forma subtelnej reklamy, która polega na publikacji profesjonalnego artykułu, zawierającego wartościową treść dla czytelnika. Materiał może być adresowany zarówno do odbiorców płatnego serwisu agencyjnego (serwiskai.pl), otwartego portalu eKAI.pl, a także codziennego Internetowego Dziennika Katolickiego, dystrybuowanego do kilkunastu tysięcy duchownych w Polsce i za granicą.

Zgodnie z treścią ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji artykuł opatrzony jest informacją „Sponsorowane”.

Media społecznościowe

W ofercie KAI znajduje się również dystrybucja informacji za pośrednictwem profili w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Dzięki dynamice prowadzonych profili nasze treści docierają do kilkuset tysięcy odbiorców Facebooka oraz kilkudziesięciu tysięcy użytkowników Twittera i Instagrama. Szczegółowych informacji na temat oferty udziela Dział Marketingu KAI.

Patronaty medialne

Każdego roku KAI patronuje wielu inicjatywom służącym wspólnocie wiernych w Polsce. Przed wystąpieniem z wnioskiem o patronat medialny KAI prosimy o zapoznanie się z zasadami przyznawania patronatów medialnych. Warunki udzielania patronatów medialnych KAI.

Do pobrania: 
Cennik usług KAI (pdf)

Kontakt

 Katolicka Agencja Informacyjna
Dział Marketingu i Sprzedaży

Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 6, 01-015 Warszawa
tel.: +48 22 838 80 63, 22 530 49 75
e-mail: marketing@ekai.pl, prenumerata@ekai.pl

Rafał Łączny
Dyrektor Działu Marketingu i Sprzedaży
tel.: +48 698 690 315, 22 530 49 76; e-mail: rlaczny@ekai.pl